- O equipo de “Tierra de Leche y Miel” imparte esta tarde unha clase maxistral sobre o seu documental. Unha obra que medita sobre o significado da terra prometida para diferentes tipos de refuxiados e desprazados internos
Verín, 4 de diciembre de 2017.- Héctor Domínguez, Gonzalo Recio, Carlos Moura e Andrés Díaz, directores e produtor da documental Terra de Leite e Mel, mantiveron un encontro esta mañá cos medios de comunicación para avanzar os contidos da clase maxistral que impartirán ás 17,00 horas no Auditorio de Verín. Unha cita que tamén contará coa presenza do xornalista Rafa Cid, que será o encargado de moderar o debate posterior ao visionado de distintos fragmentos do documental.
Tierra de Leche y Miel trata o tema dos desprazamentos humanos provocados pola guerra. Medita sobre o significado do concepto de Terra Prometida para os diferentes tipos de refuxiados e desprazados internos.
Para a súa rodaxe, o equipo realizou diversas viaxes. “Viaxamos a Armenia o ano pasado, e este rodamos 1 mes en Xeorxia, 1 mes en Grecia e outro Bosnia”, desvelou Héctor Domínguez, un dos directores. “Esta tarde queremos detallar como foi nosa experiencia, o proceso creativo, como xurdiu a idea de facer esta película, como creamos o guión ideal, por que realizamos este percorrido e non outro, cales foron as decisións creativas ás que nos tivemos que ir enfrontando etcétera. Iremos debullando o estilo, espírito e ton do documental”, relatou, Domínguez.
“Estruturaremos a Master Class desde a xestación de idea, a como encaramos a fase de rodaxe, cómos enfrontámonos á montaxe e ao posproducción, ata a fase na que nos atopamos agora mesmo que é a de produción”, engadiu Gonzalo Recio, outro do os directores do documental.
Arrincan as proxeccións do concurso
Esta tarde comezan as proxeccións dos 54 curtos que se presentan ao concurso para optar a algún dos nove premios que se outorgarán nesta II edición do Festival Internacional de Curtas de Verín ( FIC) Vía XIV. Concretamente exhibiranse 11 dentro da categoría Nova, e 10 na de Horizontes, entre as proxeccións que se realizarán no Auditorio e a Casa dá Cultura.
Nova estréase neste festival para acoller diferentes pezas que non tiñan cabida nas categorías temáticas establecidas. Recompila filmes contemporáneos, cinema de autor e obras que non se rexen por formatos industriais comerciais. Esta tarde haberá dúas sesións nas que se poderán visionar un total de 11 curtos. A primeira será ás 18,45 horas, no Auditorio de Verín, e nela proxectaranse : Kapitalistis, de Pablo Muñoz Gómez (Bélxica. 2017. 15´); A voz perdida, de Marcelo Martinessi (Paraguai. 2016. 11´); Os desherdados, de Laura Ferrés (España. 2017. 18´); A gentle night, de Qiu Yang (China, Francia. 2017. 15´); e Why is dificult to make films in Kurdistan, de Ebru Avci (Turquía. 2017. 30´).
Ás 20,30 horas proseguirán as proxeccións desta categoría na Casa dá Cultura. Será a quenda de Interiors & exteriors, de Ashique Mostafa (Bangladesh, USA. 2017. 8´), White trash, de Sunč ica Ana Veldić (Croacia. 2017. 12´); Hedgehog´ s home, de Eva Cvijanović (Canadá, Croacia. 2017. 10´); Five Minutes, de Justine Bateman (Usa. 2017. 9´); María, de Gala Negrello (Arxentina. 2017. 15´); e Greetings From Kropsdam, de Joren Molter (Holanda. 2016. 23´).
A categoría Migración/Fronteira-Horizontes incide na idea do horizonte como liña imaxinaria e invisible, afastada e inalcanzable, de gran violencia emocional e simbólica como metáfora da Migración. Doutra banda, o horizonte como liña que separa o aquí do alá, como unha sorte de Fronteira entre onde estamos e calquera outro lugar.
As proxeccións desta categoría comezarán na Casa dá Cultura ás 18,45 horas. Así, esta tarde poderanse ver Damiana, de Andrés Ramírez Puído (Colombia, Brasil. 2017. 15´); Scaffold, de Kazik Radwanski (Canadá. 2017. 15´); Mariachi Praza, de Misho Antadze (Xeorxia, USA. 2017. 19´); Tres oracións sobre a Arxentina, de Nele Wohlatz (Arxentina. 2016. 4´); The boy from h2, de Helen Yanovsky (Israel, Palestina. 2017. 30´).
Ás 20,30 horas, no Auditorio, exhibiranse outros cinco curtos dentro desta categoría: Meryem, de Reber Dosky (Holanda. 2017. 16´); Greetings from Aleppo, de Issa Touma, Thomas Vroege, Floor van der Meulen (Holanda, Siria. 2017. 17´); Borders, de Damjan Kozole (Eslovenia. 2016. 10´); Girls and honey, de Pieter-Jan De Pue (Bélxica, Ucraína. 2016. 8´); Tshweesh, de Feyrouz Serhal (Qatar- Líbano, Alemaña, España. 2017. 27´).
Proxeccións para os escolares e o ciclo Nouvelle Vague, nas actividades paralelas
Esta mañá empezaron as actividades infantís no Auditorio, nas que se inclúen proxeccións e talleres para os máis pequenos. Ata alí achegáronse os escolares do CEIP. Amaro Refojo e CEIP. Princesa de España.
Tamén no Auditorio, pero ás 22:15 horas, arrincará unha das actividades máis destacables desta segunda edición do FIC Vía XIV, a retrospectiva da Nouvelle Vague, que se desenvolverá ata o vindeiro venres. Trátase dun ciclo que pretende realizar unha sinxela aproximación a algúns dos directores que marcaron esta corrente, mostrando títulos de distintas etapas e con temáticas e estilos moi heteroxéneos.
Dentro deste ciclo, esta noite poderase ver o filme Os curmáns (Lles cousins, Claude Chabrol, 1959) – 105′. A presentación estará a cargo dos críticos de cinema Nicolas Azalbert e Víctor Paz.
Deixa unha resposta